Het verhaal van onze reis naar Nieuw zeeland

31 januari 2017 - Den Haag, Thuis, Nederland

IOver een week gaat het gebeuren. Voor mij de derde keer naar Nieuw zeeland  maar voor Jacques , Ineke en Joke , mijn reisgenoten, is het de eerste keer.

Dit blog is om achterblijvers op de hoogte te houden van onze avonturen en wederwaardigheden. Voor ons is het om bij te houden wat we allemaal zien gedurende de 5 weken dat we onderweg zijn. ik stelde me voor dat ik na 10 dagen al niet meer weet wat ik in het begin heb gedaan. Dit bleek achteraf een goed idee te zijn want we hebben zoveel gezien dat ik aan het eind van deze reis mijn blog gebruik om te achterhalen waar we zijn geweest en wat we hebben gezien. In 1992/93 ben ik met pa Wildenbeest 4 weken naar Nieuw zeeland geweest. Voor pa die nog nooit had gevlogen was dit een groot avontuur. Zo ver reizen om zijn jongste zus met wie hij een goede band had te bezoeken 40 jaar nadat ze met haar man  zijn geëmigreerd. ik heb 10 dagen in mijn eentje Aan woordenlijst toevoegen wat voor mij ook een groot avontuur was. Tijdens  deze reis heb ik verschillende mensen ontmoet waaronder Pare. Toe geen blog maar wel brieven die ik elke derde dag schreef en naar Jelle stuurde naast alle kaarten die ik volschreef en verstuurde. Jelle heb ik door mijn  verhalen enthousiast weten te maken zodat ik 5 jaar later met hem opnieuw in het vliegveld stapte om weer de reis te maken. En dan nu voor de derde keer. mijn reisgenoten van deze keer heb ik gek gemaakt met het zinnetje ," Toen ik hier eerder was .....heb ik dat al verteld dat ik hier al eens eerde ben geweest.... nee nou ik ben hier voor de derde keer".

1. Reislogger:
    31 januari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Inez Ruitenbeek:
    31 januari 2017
    Hierbij meld ik mij aan voor jouw blogg!
  3. Rinke Agricola:
    1 februari 2017