Ons reis plan

6 februari 2017 - Sydney, Australië

Nog een kleine 16 uur en we zitten in het vliegtuig naar Singapore en komen woensdag in Sydney aan. Joke en Ineke zijn nu op weg naar Schiphol waar we ze morgen zullen treffen. Vanmiddag nog even een wandeling door Den Haag om de winter nog even op me te laten inwerken. Onze winter is dit jaar extra kort wat altijd erg welkom is het schijnt in Sydney warm te zijn.

1. Ellen:
    6 februari 2017
    Geweldige reis wordt dit. Geniet ervan
  2. Hermine & Huib:
    6 februari 2017
    Goede reis en veel plezier. In Dunedin hebben mijn oom en tante 30 jaar gewoond.
  3. Rita Roelofsen:
    6 februari 2017
    Lieve zussen,broer en zwager een heLe mooie en fijne reis naar de andere kant van de wereld. Leuk dat we jullie via de blog kunnen gaan volgen.
  4. Inez Ruitenbeek:
    6 februari 2017
    Beste allemaal, Leuk om jullie zo van een afstand te leren kennen op een heel ongedwongen manier! Ik wens jullie een fijne vakantie toe en ik verheug mij op de verslagen. Groetjes Inez.
  5. Iris:
    Heel veel plezier!

6. Caroline:
    Lieve Ineke en familie,
    Ik wens jullie een hele goede en fijne reis toe.
    Wat een belevenis zo met z'n allen.
    Geniet ervan !
  7. Henny Piek:
    6 februari 2017
    Heel veel genieten daar met z'n allen!!
  8. Judith Driessen:
    6 februari 2017
    heel veel plezier! geniet er van... en aan het schema te zien wordt het geweldig!
  9. Rinke Agricola:
    6 februari 2017
    Een hele goede reis wens ik jullie alvast en heel veel plezier met zijn vieren.Geniet ervan!!
  10. Norbert baten:
    7 februari 2017
    fijne reis en het biertje staat klaar hier
  11. Diny Baas-Wildenbeest:
    7 februari 2017
    Hele fijne reis gewenst. Ik was in 2006 in NZ en heb met met mijn vriendin Joke toen 6 weken rondgereisd. Eerst een paar weken op het Noordereiland met haar zus Ada erbij die daar ook woonde toen, inmiddels verhuisd naar het Zuidereiland. Daarna met zijn tweeën op het Zuidereiland. Ik heb er prachtige herinneringen aan. Veel plezier samen!
  12. Diny Baas-Wildenbeest:
    7 februari 2017
    Veel plezier samen en een onvergetelijke vakantie! Ik heb er zelf fantastische herinneringen aan!
  13. Astrid Verhoog:
    7 februari 2017
    Lijkt me een super reis te worden. Geniet er met volle teugen van.
  14. Henk Spoel:
    Ik mis jullie nu al.
    Veel plezier samen.
    Henk
  15. Catrien Dubber:
    7 februari 2017
    Harry en ik wensen jullie een geweldige reis. We vinden het ook bijzonder om jullie reis te volgen. Veel plezier.
  16. Anja:
    7 februari 2017
    Wauw wat leuk die oudere foto's en verhalen van toen om te lezen.

Pas op elkaar en genieten maar ! ♡
    Liefs Anja
  17. Elly Lunshof:
    7 februari 2017
    Sieds lijkt me geweldig zo'n reis. Geniet ervan en later dit voorjaar ga je ons er van alles over vertellen
  18. Lideke & Jaap:
    8 februari 2017
    Wij hebben gezien dat jullie om 05:38 in Singapore zijn geland. Het grootste deel zit erop. Geniet en veel plezier. Wij blijven jullie volgen
  19. Lideke & Jaap:
    8 februari 2017
    Ook in Sydney zijn jullie geland met een kleine vertraging. Nu twee dagen niet reizen en Sydney beleven!
  20. Anja rutjes:
    9 februari 2017
    Hoi ineke en familie. Wat leuk dat we jullie via deze blog kunnen volgen. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie
  21. Ans Nierkes:
    16 februari 2017
    Nu alweer een paardagen onderweg ,het avontuur is begonnen. Aan de Andere kant van de wereld ,Ik Kan Julie volgen ,Wij reizen zo met jullie mee.fijne vakantie..