Sydney en en de reis er naar toe

8 februari 2017 - Sydney, Australië

We zijn in Sydney. Wel  20 en een half uur gevlogen met een uurtje wandelen opet vliegveld van Singapore om over te kunnen stappen. Niet geslapen maar wel mijn filmkennis weer uitgebreid. Op de tweede vlucht waren we gesitueerd tussen een kleine afdeling van een Indiaas kindertehuis voor kinderen < 4 jaar. Wat een gejank en een gedrein .En ik wilde zo graag slapen. Het was zo erg dat een van de moeders onderuit ging van het geschreeuw van haar eigen zoontje en ik nog even mijn verpleegkundige skills kon tonen wat echter niet opwoog tegen 8 hysterische Singapore Girls.
Een manier om kinderen in het Verre Oosten te kalmeren is op de rug slaan of de billen
Ik heb me er maar niet mee bemoeid hoewel de neiging omdat wel te doen met moeite kon worden onderdrukt. 's Lands wijs ,'s lands eer denk ik maar. Maar eigenlijk verliep alles soepel en waren we om 17.35 aan. Drie kwartier in een pick-up naar het eerste air bnb. Een mooi klein Appartementje vlak bij Bondi Beach. Een mooie plek en 5 minuten van het strand. Een welverdiend biertje gedronken en nu naar bed. De knollen bunt schoon op zoals het achterhoekse gezegde klinkt.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henk Spoel:
    Mooie plaatjes.
    Een raar idee ,jullie zijn ver weg maar door de plaatjes toch even dichtbij.
    Het gaat jullie goed, tot de volgende sessie.

Met lieve groet. Henk
  2. Annelies:
    8 februari 2017
    En nu lekker genieten ! Heel veel plezier samen.
    Liefs Annelies
  3. Juul:
    8 februari 2017
    Wat superleuk zo'n reisblog. Ga jullie zeker volgen. Veel plezier in Sydney .

Groetjes van Juul uit Delft
  4. Marlies:
    8 februari 2017
    Heerlijk : de vliegreis is voorbij en nu gaat het grote genieten beginnen en leuke mensen ontmoeten en prachtige natuur zien! Veel plezier! En.. niet kibbelen hè zussen en broer.
  5. Catrien Dubber:
    8 februari 2017
    Wel spannend zo'n reis. En de foto's zijn mooi. Jullie hebben nog veel voor de boeg. Veel plezier!
  6. Fredie:
    8 februari 2017
    Nog maar net op pad en dan al aan het bier. De vakantie kan niet mooier beginnen. Heel veel plezier samen.
  7. Lena en ik hebben de foto's bekeken:
    9 februari 2017
    Veel plezier en geniet er van,liefs uit Emmen
  8. Elsbeth Driessen:
    9 februari 2017
    Mama zegt Altijd als de knollen op zijn moet je aan de mangels beginnnen